Pages

Thursday, March 8, 2012

Terima Cek ChurpChurp yg Ke-6 (pada 08/03/2012)

Halo-hola.... pekabar kalian sume.
Ari ni tarikh 08/03/2012 telah tiba satu sampul surat warna putih yg tertera nama aku, dari segi design sampul surat tu macam kenal jer, terus aku bukak then terkeluarlah Cek ke-6 aku dari Churp-Churp. Alhamdulillah, syukran-syukran.
Cek ni aku CASH OUT dari earning Churp-Churp aku pada hujung bulan January ari tu. Standard lah Churp-Churp akan amik masa dalam 1 bulan untuk proses payment kan.
Bulan lepas aku tak dapat nak CASH OUT sebab amount tak cukup, harap-harap bleh la CASH OUT bulan ni kan, insyaAllah.
So, pada sesape yg tak tau ape yg aku merepek ni bleh la usha-usha pasal Churp-Churp ni. Nak usha Klik Sini.

Bawah ni aku scan Cek yg Ke-6 aku untuk tatapan anda-anda sume...

** SCAN 1 **


** SCAN 2 **




.

No comments:

Post a Comment