Pages

Wednesday, September 7, 2011

Churp Churp CEK PERTAMA & KEDUA aku

Halo kawan2.
Ari ni setelah menunggu hampir 2 bulan, akhirnya sampai jugak CEK payment Churp Churp yg aku join. Syukur Alhamdulillah....
Aku saje mau kongsi ngan korank ni... Klau nk join skaki pun bleh.. 
Sesapa yg ade blog tu mmg rugi la tak join Churp Churp ni... aku promote dalam blog aku jek... dalam facebook & twitter pun ade gak....

Kat bawah ni bukti sahih CEK yg aku terima pada 07-Sep-2011. Aku dapat 2 keping CEK sebab aku ade 2 akaun Churp Churp.. Nape aku leh ade 2 akaun Churp Churp?? Sebabnya aku ade 2 akaun facebook lah..
Nak daftar Churp Churp ni kena ade facebook baru leh daftar... Amacam?? menarik tak?? hehehe.

( Klik atas kalau nak besarkan )



( Klik atas kalau nak besarkan )


Takkan korank nak tengok jek?? Join la sekali Churp Churp ni... 

Nak join ( Klik Sini ). 
P/s: Pastikan korank dah login facebook sebelum klik link atas ni untuk memudahkan proses daftar. Salam.





No comments:

Post a Comment