Pages

Friday, July 22, 2011

Cek dari Churp Churp

Hola kawan-kawan...
Aku mau kongsi pasal Churp Churp ni dengan kawan-kawan yg ade akaun facebook, twiter & blog... Yg mane dah join tu bagus la.. yg mane blum join tu leh baca info yg aku amik dari blog kawan aku..
Aku dah claim payment aku 8 July 2011 ari tu.. skrang ni tengah menunggu cek tiba di tangan ku... hehehe. Org kata memang lambat skit Churp Churp ni proses payment dan yg pastinya payment anda tetap akan dapat walaupun lambat.... so leh la try ekk.... korank tak kan rugi pape pon..... tak perlukan modal se sen pon.... just share the campaign jek..... OK gud luck my pren..

( atas ni gambar cek kawan aku dari Churp Churp )

Baru-baru ni aku baru je dapat cek churp-churp yang pertama. Setelah berbulan-bulan menanti baru la dapat cashout. Tapi yang penting earning churp-churp aku lagi banyak dari earning nuffnang. Mungkin nuffnang dah tak berapa nak sayang kat aku..

Buffer earning nuffnang pun dah berbulan-bulan tak dapat. Kasi can kat blogger baru merasa dengan buffer earning nuffnang. Sekarang aku fokus kat churp-churp je la dari nuffnang.  Jadi aku dah tak kisah sangat. Korang dah tau ke churp-churp tu apa? Kalau belum boleh baca entri pengenalan pasal churp-churp sebelum ni.

Tujuan aku tunjuk cek ni macam biasa, nak menunjukkan yang buat duit dengan churp-churp ni memang boleh dipercayai dan bukannya scam. Seperti ramai blogger buat duit dengan nuffnang. Bukan ada niat nak menunjuk-nunjuk. Kalau nak ajak orang join pun, mesti kena ada bukti dulu. Baru orang akan percaya. Yang penting join ni, memang tak de risiko untuk rugi. Free je pun nak join. Takkan nak tengok je orang buat duit dengan churp-churp, sedangkan korang pun boleh buat jugak.

Churp-churp ni bukan skim cepat kaya, seperti login facebook dapat 4 juta, baru join boleh terus dapat cek 4 juta la, rm40 juta segera la dan banyak lagi…Bagi aku, tak payah nak percaya dengan benda tu semua. Buat orang-orang atas je jadi kaya. Orang bawah kena tindas. Kalau program tu lingkup, orang atas akan kata ada aku kisah, orang bawah jugak yang merana nanti. Fikir-fikirkan..

aizuddin : Kalau korang ada akaun  facebook, twitter dan blogger tapi tak ada akaun churp-churp ni memang la rugi. Kalau try sendiri baru la tau nanti. Kalau belum lagi join, boleh join sekarang. Masih belum terlambat. Good luck!

Nota : Aku dah tak blurkan nilai cek tu. Sebab setiap kali aku blur, mesti orang lain nak tau lepas ni. Lagipun sikit je pun yang aku dapat tu. Alhamdulillah. Thanks Churp-churp..

Blog Aizuddin : http://aizuddin.com/cek-pertama-dari-churp-churp/comment-page-3/#comment-8591

-------------------------------------------------------------------

So, pada sesiapa yg blum join tu leh la daftar kt sini --> KLIK SINI <--
( Tip : Nak senang bukak dulu facebook atau twitter korank, pastu klik link atas ni, then korank baca la arahan dalam website tu k.. Gud Luck Guys)


SHARE





No comments:

Post a Comment